
Ціна: 61600.00 грн.
В наявності
Інтерактивний батут
Інтерактивний батут є інтерактивною проекцією.
Інтерактивний батут складається з: еластичного м’якого батута (ви можете вибрати будь-який батут за формою, розміром і фактурою на ваш смак і колір (для трансляції контенту за допомогою проектора) , датчика руху (який бачить ваші рухи та зчитує вас, помічаючи кожну вашу перемогу в процесі гри, зараховуючи вам бали), а також унікальне програмне забезпечення. Комп’ютера та проектора
Прекрасно підходить для обладнання спортзалу в ДНЗ, школі, розважальному центрі.
На екран та на поверхню батута проектуються ігри інтерактивного батута, стіна та поверхня батуту стають інтерактивними: контент відповідає на рух учасників гри.
Проектор розміщується під стелею. Вносить мінімальні зміни у зовнішній вигляд приміщення. Якщо в місці розміщення є фальш стеля, проектор монтується під ним. Система кріплення фіксується до жорсткої основи. Можливе кріплення проектора до стіни. Бажано затемняти денне світло. Чим менше освітлення у приміщенні, тим яскравіше картинка .
Розмір зображення можна змінювати за висотою та шириною. Головне дотримуватись у кінцевому форматі прямокутного зображення для коректної роботи дотиків до об’єктів
Інтерактивний батут розвиває кмітливість, асоціативно-образне та логічне мислення, уяву, уміння вирішувати поставлене завдання.
Інтерактивний батут складається з наступних компонентів:
Живлення від мережі змінного струму з напругою 220В з потужністю не менше 500 Вт.
Гарантійний термін 12 місяців.
Примітки:
Технічні характеристики:
Оптична система миттєвого розпізнавання рухів (інфрачервоний чутливий модуль).
Датчик 1 / 2.7 “CMOS OV2710
Розмір об’єктива 30W, 0.3megapixel, 640 (H) x480 (V) pixels
Формат зображення MJPEG
Розмір 32x32mm / 38 * 38
Підтримка OS WIN10
підтримка режиму 90 кадрів/сек
Інтерактивне програмне забезпечення
з набором 30 ігор.
Мова інтерфейсу і ефектів: український. З ручним і автоматичним перемиканням ефектів.
Новий корпус для інтерактивної підлоги створений нашою інженерною командою. Ми пропонуємо універсальну систему інтерактивного батуту, яка підходить для монтажу в будь-якому приміщенні.
Монтаж
Що стосується монтажу при установці, як правило, обладнання розміщується під стелею, головна вимога – наявність жорсткої основи. Такий спосіб кріплення не порушить загального дизайну приміщення і не завдасть незручностей в процесі експлуатації. При самій установці проекторів, можна визначитися з яскравістю, в залежності від природного освітлення даного приміщення.
Детальніше, як працює програма підлоги, точніше її движок.
Огляд почнемо з головного. Як відомо, принцип дії інтерактивного П.З. полягає у визначенні положення людини на проекції. Тобто камера бачить в якому секторі знаходиться людина і передає сигнал в програму, яка прив’язує отримані дані до зображення на батуті і т.д. Тут і полягає відмінність істиною розробки і псевдо-інтерактивної програми. Якість і швидкість передачі сигналу з камери детектування руху, також подальша обробка сигналу системою, виробленої і використовуваної нашою компанією, відбувається за алгоритмом, розробленим спеціально для точного і плавного управління зображенням в чітко визначеному секторі. Отриманий результат взаємодії руху і зображення дозволяє бачити послідовну реакцію картинки. Іншими словами, ви зробили крок і побачили дію тільки там, де ступила ваша нога.
Інтерактивні ефекти.
В інтерактивних ефектах можливо замінювати зображення самостійно, так само звуковий супровід. Можливо клонування змінених ефектів і додавання в список як нові. Установка роботи за бажаним тимчасового алгоритму.
(РУ)
Інтерактивний батут
Інтерактивний батут є інтерактивною проекцією.
Інтерактивний батут складається з: еластичного м’якого батута (ви можете вибрати будь-який батут за формою, розміром і фактурою на ваш смак і колір (для трансляції контенту за допомогою проектора) , датчика руху (який бачить ваші рухи та зчитує вас, помічаючи кожну вашу перемогу в процесі гри, зараховуючи вам бали), а також унікальне програмне забезпечення. Комп’ютера та проектора
Прекрасно підходить для обладнання спортзалу в ДНЗ, школі, розважальному центрі.
На екран та на поверхню батута проектуються ігри інтерактивного батута, стіна та поверхня батуту стають інтерактивними: контент відповідає на рух учасників гри.